søndag den 21. juli 2013

I'M BACK! ∞

Hej. Nu er det godt nok ved at være lang tid siden jeg har blogget sådan rigtigt! Det er ikke s godt. Jeg ved det. Men som mange af jer andre har jeg sommer ferie, og der er faktisk kun 3 uger tilbage af min. Efter sommerferien starter jeg på Ølgod Efterskole - ØE. Jeg glæder mig helt utrolig meget til at starter, men min mave er også fuld af sommer fugle. 
Jeg vil lige lave en lille, eller måske stor opdatering på hvad jeg har lavet og skal lave. Altså som skrevet, så har jeg jo sommerferie. Jeg har bare slappet af, været sammen med mine venner, været til en fest - Hawaii fest. Det var helt vildt hyggeligt, det var to drenge fra min årgang der holdte fødselsdag og se med Hawaii-tema, så vi var ALLE sammen klædt ud! På torsdag skal jeg til Sjælland med min familie, så skal vi i Tivoli og bare hygge os - vi tager hjem derfra søndag igen. 
Nå, men så her på det seneste er jeg begyndt at læse rigtig meget, jeg plejer ikke sådan at læse i mine ferier, men det er fordi jeg er begyndt at læse inde på det der hedder http://www.movellas.com. Der er sikkert mange af jer der har hørt om det før, det har jeg også. Jeg synes bare første gang jeg var inde og tjekke det, at deres hjemmeside er totalt forvirrende, så jeg har downloadet app'en til min IPod. Den er virkelig god, Jeg ved ikke om man kan hente app'en fra Android market, men ellers så vil jeg helt klart anbefale at downloade den! ♥♥♥
Så lige de sidste ting - i kan følge mig på Instagram her: 1998knudsen. Snappe til mig på Snapchat her: henri98. Skrive til mig på kik her: SejeRejeTarden. 

VIGTIGT! - I må ALLE sammen meget gerne skrive i en kommentar, hvad i synes jeg skal skrive om fx. min mening om mobning osv. I må også meget gerne skrive hvis i gerne vil have jeg lægge billeder fra mit Nikon spejlrefleks ud! ☯.

SÅ ER DER IKKE ANDET AT SIGE END.... (BILLEDET). ♥

4 kommentarer:

  1. Så sød og inspirerende en blog du har dig, jeg tænkte på om vi skulle følges? Smid en kommentar på min blog hvis det frister.

    - moniquemaries.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Tak fordi du vil følges, det betyder rigtig meget! jeg følger tilbage <3 god sommer!

    SvarSlet
  3. Hvor er det et fedt billede(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet