søndag den 25. august 2013

2 uger.

Hej - som i nok ved hvis i har læst mit seneste indlæg her på bloggen, så er jeg startet på efterskole. Det er nu 2 uger siden og denne weekend er den første jeg er hjemme i. Men jeg vil lige skrive en lille opdatering, det kommer mest til at handle om hvad der er sket på efterskolen (ØE) :-) jeg startede jo for 2 uger siden - den første uge lavede vi en masse aktiviteter, hvor vi ligesom også blev lidt rystet sammen, vi fandt os til rette på vores værelser og fløje. Snakkede med en masse mennesker, fik rigtig mange nye venner! Mandag i anden uge havde vi "normal" skoledag, eller vi fandt ud af hvilke timer vi skulle have osv. Tirsdag til onsdag var vi på introtur, hvor vi skulle cykle 17 ud i en hytte i en skov, vi skulle sove i telte - derude lavede vi også en masse aktiviteter, men denne gang var det en masse hvor det ligesom handlede om at snakke meget sammen, altså samarbejde.. :-) Så skulle vi cykle halvvejs hjem onsdag morgen, hvor vi lige holdte pause i Hejbøl plantage, derude skulle vi lave lagkage løb.. Min fløj vandt - hahaha! Vi havde også den flotteste lagkage og vores smagte også bedst.. Bare kald mig selvglad, ej hehe.. ;-) Men så kom vi hjem på skolen igen, hvor vi ellers bare slappede af, gik i bad, osv. Torsdag og fredag havde vi bare skole dage! Jeg skal tilbage til ØE i aften ca. halv syv.. Jeg glæder mig så meget til at komme tilbage - nu er jeg også blevet udvilet!
HER ER DER LIGE ET BILLEDE AF MIN GRUPPE FRA VORES INTROTUR!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar